stökiga skrivbord

Okej, lika bra jag erkänner: jag är inte världens mest ordningsamma person (förlåt mamma). Eftersom jag är en så hårt arbetande student, händer det mer ofta än sällan att det står gammal disk kvar och trängs på mitt skrivbord. Det har faktiskt sett ut ungefär som en krigszon här de senaste veckorna. Men innan ni rynkar pannan och undrar hur svårt det egentligen kan vara att lägga saker på sin plats, vill jag be er att betrakta följande video.

 Man kan nämligen roa sig kungligt med ett par tre fyra odiskade glas.



Av stökigt skrivbord kan det alltså bli musik! Med andra ord kan det bara vara bra med stökiga skrivbord. Och som om det inte var kul nog att det klingade vackert: hör ni vad det är för melodi?! Lovar att den första som gissar rätt får en julklapp av mig! Över och ut.

3 comments:

Elsa said...

Va söt du är! :)
Åh, jag tänker så det knakar. Vad kan det vara för melodi??! Är det någon jag borde känna till?

Du förresten, får man en inbjudan till din gamla blogg? ;)
Kram/Elsa

barun said...

söt )

Ugglemor said...

Definitivt Detektivbyrån...men vilken låt?? Tycker det är svaret är värt en klapp eftersom det kommer från din mamma.....! ....men när du hade spelat färdigt så diskade du väl i alla fall ;)

Post a Comment