När det är lördag...


 ...så får man känna sig så här slö och sitta i den här positionen framför skärmen och glo. I alla fall om man har varit duktig och stått ute i smedjan på förmiddagen och bankat som den duktiga smedlärling man är! 

Det kan hända att jag inte är helt på det klara med hur den där lunchtimmen jag hade planerat in plötsligt blev tre, fyra timmar och hur solen plötsligt gått och lagt sig nästa gång jag tittade ut. Det är ett mysterium. 

Utställningen närmar sig icke desto mindre med stormsteg och saker är snart i ordning. På måndag (om jag inte minns alldeles fel, möjigen är det tisdag) åker vi in till Växjö och börja bygga och hänga. Det blir spännande.

Fast just för tillfället ser jag allra mest fram emot lussekattsbaket som väntar i köket om cirkaaaa.... FEM minuter! Jisses! Bäst jag rusar. Smell ya.




No comments:

Post a Comment