Utställning på gång!

Nu är det äntligen dags! Efter en hel termin av hårt arbete ställer vi ut det vi jobbat med på Växjö stadsbibliotek. På onsdag den 14 december klockan 18:00 är vernissagen. Jag ser fram emot det, men har samtidigt en viss känsla av panik... Jag är nämligen (överraskniiiing!) inte helt klar med allt som ska ställas ut.

Till exempel måste jag tillbringa ett par tre timmar till salen nedan innan jag är fullständigt klar.

Som tur är, är det väldigt roligt att hålla på med textiltryck, så de timmarna kommer att gå som smort. Den allmänt fruktansvärda upplösningen på bilderna skyller jag på min telefon och försvarar mig med att ni i alla fall får se vad jag pysslar med i realtid mer än vad ni någonsin fått hittills i denna blogg!

Men, åter till ämnet. Vernissagen. Tills dess kommer jag att vara klar, hur som helst. Så hjärtligt välkommen, om du skulle ha vägarna förbi!

På utställningens hemsida http://khdutstallning.se/ kan man även få tjuvkika lite bakom kulisserna fram till vernissagen!

1 comment:

Post a Comment